Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 12 maart 2019 interview

Ik vind dat de verzorgenden altijd heel lief zijn voor mijn zus. Ze spreken haar altijd heel liefdevol aan en ze verzorgen haar goed. Om het half jaar heb ik een zorggesprek, over hoe het met mijn zus gaat, zowel medisch als psychisch. Alle betrokkenen van mijn zus zitten er dan bij. Ik vind dat goed. Als er iets met mijn zus is, bellen de verzorgenden mij meteen op. Dat vind ik fijn. Ik vind dat ze haar goed in de gaten houden. Mijn zus heeft een kamer met een keukenblok en een eigen douche en toilet. Ik vind haar kamer prima. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals muziek, tafeltennis, gymnastiek, schilderen, bloemschikken en leuke uitjes. Mijn zus vindt bloemschikken en de uitjes het leukst. Op familienet kan ik zien wat er allemaal georganiseerd wordt. Er worden daar ook leuke foto's op geplaatst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.