Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 20 maart 2019 interview

8.7

Ik vind de medewerkers vriendelijk, ze luisteren en ze geven aandacht aan mijn moeder. Het zou nog beter kunnen, maar dat ligt ook aan het geld. Ik merk dat er een tekort aan personeel is, maar ze doen enorm hun best. Ik vind het een prettige omgeving en het is er rustig. Mijn moeder kijkt uit over het Spaarne. Mijn moeder voelt zich hier thuis. Ze heeft veel verzorging nodig. Mijn moeder heeft met bepaalde medewerkers geen klik en die zetten ze in, mits het echt niet anders kan. Er wordt geschipperd en gekeken wat handig is. Ze heeft het hier naar haar zin. Er worden activiteiten georganiseerd. Ze halen haar op voor de bingo of gewoon om gezellig samen thee te drinken. Ze houden er rekening mee dat ze af en toe uit haar kamer moet. Als mijn moeder op haar kamer verblijft, wordt er elke twee uur drinken bij haar op haar kamer gebracht, zodat ze voldoende vocht binnen krijgt. Ondertussen komen ze haar ogen druppelen of een paracetamol brengen. Als ze op de bel drukt, dan komen ze bij haar om te horen wat er aan de hand is. Als ze bijvoorbeeld op bed wil liggen of naar het toilet moet, dan wordt dat geregeld. Mijn moeder eet het liefst op haar kamer. Ze helpen haar bij het eten. Als het echt niet gaat, dan kan ze bij andere bewoners eten die ook hulpbehoevend op dat gebied zijn. Ik ben heel tevreden. Er zijn hier aardig wat vrijwilligers, ook uit onze woonplaats. Het zijn ook bekende van mijn moeder en dat vindt ze helemaal leuk. De vrijwilligers hebben een luisterend oor voor mijn moeder en willen hier en daar graag helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.