Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven

Von Brucken Focklaan 20 2102 XC Heemstede
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 21 maart 2019 Interview

In mijn ogen worden afspraken niet altijd nagekomen. Zo zie ik niet dat mijn moeder op het afgesproken tijdstip verschoond is. Ook zie ik plekken op haar lichaam. Daar moet ik zelf achteraan en die moet ik ook zelf behandelen. Ik ben wel tevreden over de omgang van de medewerkers met mijn moeder. Zo zijn zij heel vriendelijk voor haar en proberen zij haar voor zover mogelijk aandacht te geven. Ik zie echter dat de zorg erg onder druk staat. Mijn moeder is heel hulpbehoevend. Zij wordt twee keer per week gedoucht. Ik doe dat meestal, omdat ik me realiseer dat dat voor de medewerkers veel tijd kost. In mijn ogen wordt er niet altijd goed naar mij geluisterd. Onlangs huilde mijn moeder heel erg en had zij een vinger in haar oor. Ik heb dat toen doorgegeven, maar pas na drie dagen kreeg ik een reactie. Achteraf bleek ze een oorontsteking te hebben. De instelling ziet er gezellig en huiselijk uit door de leuke bloemen, plantjes en tafelkleedjes en de gezellige muziek. De bewoners kunnen buiten in de tuin zitten en kijken dan uit op weilanden. Dat geeft mij een prettig gevoel. Verder worden er regelmatig spelletjes gedaan en is er muziek. Ook zijn er een wandel- en een schilderclubje. Het activiteitenaanbod vind ik prima. De instelling staat in een rustige omgeving, waar je kunt wandelen. Tegelijk is er een winkelstraat in de buurt. Dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.