Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 8 juli 2016

9.5

Mijn moeder woont ruim 2 1/2 jaar in de Heemhaven, ze was er erg snel gewend en heeft het prima naar haar zin. Het verplegend en verzorgend personeel is zeer bekwaam en vriendelijk. Altijd een aardig woordje en bereid iets extra's te doen. Bv mijn moeder ziet erg slecht en vindt het fijn als er iets voorgelezen wordt, ze loopt moeilijk en i.p.v. snel met en rolstoel naar de eetkamer brengen lopen ze met haar met een rollator naar beneden. Het eten is prima! Ook is er veel te doen voor de bewoners. Mijn moeder is zeer tevreden over haar kamer en de andere woon en eet -kamers in het gebouw. Een heerlijke tuin en een mooi park voor het gebouw. Ik hoop dat zij hier nog menig jaartje met veel plezier mag wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.