Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 12 maart 2019 interview

8.2

Over afspraken maken kan ik zeggen dat de communicatie tussen de medewerkers niet altijd even goed verloopt. Daar zou naar mijn mening nog verbetering mogelijk zijn. Er is veel persoonlijke aandacht voor mijn moeder. Ze gaan bijvoorbeeld één op één met haar wandelen, ze hebben een pedicure voor haar georganiseerd en als het nodig is mag ze bij het personeel op het balkon zitten. Er is ook contact met professionals, zoals dokters en een psycholoog. Dat voelt voor mij heel prettig. Mijn moeder heeft een kamer voor zichzelf. De keuken vind ik gedateerd, maar die gebruikt ze ook niet. De algemene ruimtes en de tuin vindt mijn moeder heerlijk. Alles is licht en ruim en daar geniet ze van. Mijn moeder kan aangeven waar ze de maaltijden wil gebruiken. De ene keer gaat ze naar de algemene ruimte, de andere keer eet ze op haar kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.