Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven

Von Brucken Focklaan 20 2102 XC Heemstede
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 19 maart 2019 Interview

We hebben een halfjaarlijks overleg en dan spreken we weleens iets af. Ik vroeg een keer of de verzorgenden iets willen doen voor mijn moeder en dat doen ze trouw. Ze zijn van goede wil, maar door de wisselende diensten lukt het niet altijd om huishoudelijke afspraken na te komen. Als mijn moeder naar het toilet wil, dan roep ik iemand om te helpen. Ik krijg altijd wel een goede respons. Ik begrijp dat het soms vijf minuten kan duren, maar dat komt doordat ze ook met andere bewoners bezig zijn. Daar wind ik mij niet over op. Het komt ook voor dat ze meteen helpen. De verzorgenden houden mijn moeder goed in de gaten. Mijn moeder was laatst gevallen en toen belde een verzorgende mij meteen op. Dat is allemaal heel correct. Ik vind ook dat ze heel empathisch met haar omgaan. Het gebouw ziet er van binnen goed uit. Het is aardig opgeknapt. Mijn moeder heeft gelukkig een eigen kamer. De tuin ziet er goed uit, met uitzicht over een weiland met koeien. Ik heb een plezierige indruk van de Heemhaven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.