Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 15 maart 2019 interview

We maken niet veel afspraken omdat alles wel duidelijk is voor ons. Er is één afspraak die echter niet zo lekker loopt, maar wij hebben een nieuwe evb-er en ik heb er vertrouwen in dat het nu goed gaat komen. Ik vind de verzorgenden heel attent, de dokters houden goed in de gaten of ze al haar medicijnen krijgt. Als wij ergens ongerust over zijn, dan wordt er alles aan gedaan om ons gerust te stellen. De medewerkers gaan heel lief en zorgzaam met mijn moeder om. Ook naar mij toe zijn ze erg aardig. Wat ik heel fijn vind, is dat er vanaf acht uur in de ochtend tot acht uur in de avond iets gedaan wordt om de bewoners bezig te houden. Mocht ze een dagje in haar kamer willen blijven, dan wordt ze daar vrij in gelaten. Het eten komt uit de centrale keuken en mijn moeder zegt dat het goed is. Over het algemeen wordt er goed naar mij geluisterd, ik kan mijn vragen bij iedereen kwijt. Ik vind dat er een hele prettige sfeer heerst. Ik vind het een goed gebouw, het is niet heel chic. Mijn moeder heeft niet echt een grote kamer, maar mijn moeder is er zelf heel blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.