Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen

Overloop 1 2012 WV Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen - Haarlem op 3 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als er iets is met mijn man, dan spreken ze mij gelijk aan of ze bellen me op. Als er iets is dan helpen ze hem gelijk. Ze besteden aandacht aan mijn man en gaan heel zorgvuldig en prettig met hem om. Ze laten hem ook echt in zijn waarde en benaderen hem persoonlijk. Ze betuttelen hem niet. De nieuwsbrief geven ze uit via de mail, maar als je geen mail hebt kan je de nieuwsbrief ook persoonlijk ophalen. Ik had een klacht ingediend en ze luisteren hier goed naar en geven aandacht aan het probleem. Het is hier ontzettend schoon en fris en alles is keurig opgeruimd. Er is een warme en liefdevolle sfeer. Ik zou iedereen aanraden om eerst even te gaan kijken hoe warm en liefdevol ze hier met de mensen omgaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.