Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen - Haarlem op 15 maart 2019 interview

Deze instelling is heel warm en huiselijk. Er hangt een hele prettige sfeer door het hele huis. Het is erg overzichtelijk ingedeeld. Op dit moment zijn er weinig beschikbare parkeerplekken. Dat komt door de verbouwing die volop in gang is, maar daar kunnen ze niets aan doen. Ik merk dat iedereen erg behulpzaam is. Ze zijn goed bereikbaar en aanspreekbaar. Als ik iets vraag, dan wordt er meteen actie ondernomen. Er wordt zeker iets mee gedaan en indien het nodig is word ik daarover teruggebeld. Ik kom vaak bij mijn moeder op verschillende momenten van de dag en ik zie dat de zorg goed is. Ik zie dat ze bijvoorbeeld aan het werk gezet wordt. Ze kan meehelpen in de keuken of ze kan kleren vouwen. Dat vind ik prettig. Er wordt dagelijks vers gekookt. In de middag worden ze regelmatig verwend met bijvoorbeeld verse salades of pannenkoeken. Ik vind het fijn dat ze daar heel creatief mee omgaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.