Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen - Haarlem op 14 maart 2019 interview

8.2

Deze zorginstelling is heel toegankelijk, ook voor ons als bezoekers. We kunnen op ieder moment van de dag binnenlopen. Hierdoor kunnen we waarnemen hoe de sfeer is op verschillende momenten van de dag. Ik moet wel zeggen dat er altijd een hele fijne sfeer hangt. De medewerkers zijn altijd even vriendelijk voor ons. Ze houden mijn vader goed in de gaten. Als hij zijn rust nodig heeft, dan brengen ze hem naar zijn kamer. Ze zijn alert en dat vind ik heel prettig. Ik vind het heel positief dat ze op de afdeling vers en smakelijk koken. Als ik rond etenstijd daar ben, dan ruikt het altijd lekker. In het begin hebben we regelmatig telefonisch contact gehad om alles goed in gang te brengen. Ook tegenwoordig wordt er goed met ons overlegd. Ik kan ze ook op ieder moment bellen en dat vind ik positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.