Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen

Overloop 1 2012 WV Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen - Haarlem op 20 maart 2019 Interview

Er wordt op de afdeling gekookt door de verzorgenden en dat vind ik geweldig. De bewoners mogen kiezen wat ze willen eten. Ze mogen namelijk mee met boodschappen doen. De hygiëne in de kamer van mijn schoonmoeder vind ik minder goed. Er is geen huishoudelijke hulp. De verzorgenden doen het zelf. Het bed, de po en wastafel vind ik wel schoon, maar de vloer en kastjes niet. De accommodatie vind ik prima, want het is kleinschalig en er zijn kleine groepen met bewoners. De verzorgenden hebben heel veel aandacht voor de bewoners. De communicatie naar de familie toe vind ik minder goed, bijvoorbeeld over of de pedicure wel of niet is geweest en of de kapster met vakantie is. Wij moeten het soms nog een keer vragen. De verpleging verschilt naar mijn idee. Ik had iets aangegeven met betrekking tot de behoeftes van mijn schoonmoeder, maar bepaalde verzorgenden houden daar volgens mij niet altijd rekening mee. De omgang vind ik heel goed. Ze zijn heel zorgzaam voor mijn schoonmoeder en ze geven haar aandacht. Mijn schoonmoeder zegt zelf ook dat ze heel goed voor haar zijn. De verzorgenden zijn volgens mij ook stapelgek op haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.