Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen - Haarlem op 15 maart 2019 interview

7.7

Het gebouw is overzichtelijk en niet al te groot. Er zijn goede voorzieningen, zoals een café. Het ziet er verzorgd uit. Er is een leuke buitentuin. Mijn moeder heeft één kamer. De badkamers zijn voor alle bewoners op de afdeling. Overdag zit ze meestal aan tafel in de huiskamer. Er worden wel activiteiten aangeboden, maar mijn moeder kan daar niet meer aan mee doen. De maaltijden worden door de medewerkers zelf gekookt. De bewoners die het kunnen en willen mogen mee helpen. De medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk voor mijn moeder. Ze doen hun best om haar goed te verzorgen. Ik kan met de verzorgenden ook goed praten over mijn moeder en wat zij nodig heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.