Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen - Haarlem op 15 maart 2019 interview

Ik heb een heel prettig contact met de evb-er. Zij zorgt er ook voor dat de afspraken nagekomen worden. Ik heb twee keer per jaar een gesprek met de arts en de evb-er. Wij hebben een zorgplan gemaakt voor mijn tante en iedereen houdt zich daar keurig aan. Alle bewoners hebben een éénpersoonskamer. De meeste verzorgenden vind ik heel begaan, maar ik vind dat sommige verzorgenden minder geschikt zijn voor dit werk en die geef ik een zes terwijl ik de andere een acht of een negen zou willen geven. Er wordt elke dag vers gekookt op de afdeling. De medewerkers zijn echt heel aardig tegen mijn tante. Ik heb stellig de indruk dat er rekening gehouden wordt met de wensen van mijn tante. Sinds kort wordt er verbouwd, er worden van twee grote kamers drie kleine gemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.