Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen - Haarlem op 14 maart 2019 interview

7.8

Ik vind de benadering professioneel. Er is veel tijd voor persoonlijke zorg. Alles wat mijn moeder nodig heeft, dat is aanwezig, zoals een kapper en pedicure. Ze wordt gedoucht en haar nagels worden gelakt. De dagelijkse verzorging vind ik ook prima. Er wordt goed op mijn moeder gelet. De arts komt als het nodig is en ik kan er van op aan dat ze naar haar kijken. De verzorgenden gaan liefdevol met mijn moeder om. Er wordt iedere dag lekker en goed gekookt, met verse producten. Dat vind ik belangrijk. Er zijn allerlei clubjes waar mijn moeder aan mee kan doen. Mijn moeder is best dementerend, maar ze wordt voldoende gestimuleerd om mee te doen. Dat vind ik echt goed. Ze houden mijn moeder ook bezig. Mijn moeder rommelt graag en daar spelen ze goed op in. Dat doen ze door haar te betrekken bij het bereiden van het eten of haar de was op te laten vouwen. Ik word steeds geïnformeerd over wat er gaat gebeuren en over veranderingen op de afdeling. Ik heb wel soms het idee dat als ik iets vraag, dat ik daar achteraan moet gaan. Misschien komt dit door de drukte. Ik kan het moeilijk inschatten, want mijn moeder werkt ook niet altijd mee. De omgeving van de accommodatie vind ik prima. Ik vind het alleen een beetje jammer dat mijn moeder een heel eind moet lopen om naar het toilet en de douche te kunnen. Ze kan de weg niet meer vinden. Er is wel een heerlijke binnentuin en het restaurant is gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.