Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen - Haarlem op 14 maart 2019 interview

8.7

Over deze instelling waar mijn moeder verblijft, heb ik geen punten van kritiek. Het voldoet boven verwachting. De zorg vind ik goed, omdat mijn moeder volledige aandacht krijgt. Ze krijgt de zorg die ze nodig heeft en als er bijzonderheden zijn, dan wordt dit goed teruggekoppeld naar de kinderen. De communicatie vind ik prima, want er zijn korte lijntjes en er wordt snel gereageerd. Ik heb een vast contactpersoon. Het gebouw voldoet. Alles is aanwezig, wat er aanwezig moet zijn en het is er schoon. Er zijn regelmatig activiteiten, zoals zwemmen, film kijken, wandelen, fietsen en muziekvoorstellingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Houttuinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.