Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg - IJmuiden op 13 december 2019 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als ik weg wil, dan zijn de verzorgers er meestal meteen voor me. Alleen wegens personeelstekort wordt dit helaas minder. Hierdoor komen ze vaak ook niet op tijd om me uit bed te halen. Er is helaas ook te weinig tijd voor individuele aandacht, omdat het personeel overal tegelijk moet zijn. De werkdruk onder het personeel is hoog. Hierdoor is er veel verloop van personeel en ik zou het wel veel fijner vinden als er meer vaste verzorgers zijn. De verzorgers die er zijn, doen wel hun best. Ik ben zeer tevreden over mijn kamer en ik heb een heel fijn bed. Over het eten ben ik ook zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.