Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg - IJmuiden op 12 december 2019 interview

7.7

De persoonlijke benadering gaat goed. In de huiskamer lezen ze de krant voor en dan wordt er ook slecht nieuws voorgelezen, dat vind ik slecht. Ze zijn heel vriendelijk en zorgzaam. Ik ben blij dat mijn moeder op haar kamer kan eten. Het ontbijt is namelijk heel laat. Nu eet ze van de kar en dat is meer op tijd. Dat is heel goed. Ik vind dat de medewerkers meer de activiteiten moet benoemen. Mijn moeder leest het op de borden, maar vergeet het. Zo vindt ze bijvoorbeeld klassieke muziek heel mooi en dat mist ze dan, omdat de medewerkers het niet benoemd hebben. Ik vind dat jammer. Op een gegeven moment kon de voordeur van mijn moeder niet meer dicht. Ze hebben daar zes weken overgedaan om dat op te lossen. Ik vind dat te lang. Ze is tevreden met haar kamer. Ze kijkt over het groen heen. Ze ziet de kleuren veranderen en daar geniet ze van. Hier in huis is een kapster, er komt een pedicure bij haar en er is een winkeltje. Er wordt beneden vers gekookt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.