Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg

Zuiderkruisstraat 74 1973 XM IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg - IJmuiden op 10 december 2019 Interview

Ik ben best tevreden over deze zorginstelling. Mijn moeder wordt best liefdevol behandeld. Uit het oogpunt van mijn moeder vind ik de accommodatie prima. Ze heeft een klein kamertje, maar daar is ze best tevreden over. Ze kijkt uit op het voetbalveld en ze is daar erg blij me. In weekenden moet ze lang wachten tot ze geholpen wordt, omdat er te weinig medewerkers rondlopen. Dat vind ik niet fijn. Voor de rest verlopen de afspraken goed als ze een normale voortgang hebben. Als er een nieuwe medewerker bij is, of als er weer nieuwe afspraken gemaakt zijn, dan kan het weleens mis gaan. Dat vind ik jammer. Als er wat met mijn moeder is, dan word ik gebeld en dat vind ik netjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.