Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg - IJmuiden op 12 december 2019 interview

Ik ben heel erg tevreden hier. Ik heb goed contact met de medewerkers. Als er iets met mij is, dan komen ze even langs. Als ze geen tijd hebben voor mijn vragen, dan komen ze later altijd terug om het te bespreken. Ze zijn bezig met het verbouwen van de accommodatie, maar ik heb er geen last van. Ik heb een goed appartement. Het avondeten eet ik gezamenlijk met andere bewoners. Ze komen dan langs met de etenskar. Als er wat te doen is in het huis, dan ben ik aanwezig. Ik mis niks. Zo zijn er kaartmiddagen en vanmiddag is er een optreden van een koor met een hapje en een drankje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.