Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg

Zuiderkruisstraat 74 1973 XM IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg - IJmuiden op 10 december 2019 Interview

Ik merk dat er weinig personeel is en dat er veel invallers zijn die ik niet ken. Ze doen heel goed hun best om mijn moeder goed te verzorgen. Mijn moeder huurt een appartement. Ze zit voornamelijk in de gezamenlijke huiskamer. Die vind ik wat gedateerd, maar ze doen hun best het gezellig te maken. De maaltijden worden in de huiskamer gebruikt. In het restaurant van het gebouw worden de maaltijden vers gekookt. Mijn moeder is heel lovend over de kwaliteit daarvan. Ik stoor me wel aan het gebrek aan tijd van de medewerkers. Mijn moeder moet bijvoorbeeld in haar luier plassen, maar ik vind het onacceptabel dat ze nu ook haar ontlasting in de luier moet doen. Er is ook veel tijd nodig om mijn moeder in bed te leggen. Er schort volgens mij wel iets aan de communicatie tussen de medewerkers: zo wordt mijn moeder soms niet opgehaald om naar de huiskamer te gaan, waardoor ze soms niet ontbijt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.