Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg - IJmuiden op 14 december 2019 interview

7.5

Ik vind het een heel prettig huis, want alles gaat gemoedelijk. De dingen gebeuren in overleg met mij. Dat vind ik erg prettig. Soms zijn de medewerkers in mijn ogen wat slordig met hun afspraken, bijvoorbeeld voor het druppelen van mijn ogen. Er wordt ontzettend veel gedaan, zoals optredens van zangkoren en kerststukjes maken. De kinderen van de school hierachter komen ons daarbij helpen. De activiteitenbegeleidster is heel goed. De bewoners kunnen meehelpen bij het schoonmaken van groenten en het schillen van appels voor de appeltaart. Ik heb gehoord dat de koks weggaan. Ik weet niet wie dan het eten maakt. Soms zijn er in het restaurant geen snacks verkrijgbaar, omdat er geen kok is. Dat vind ik vervelend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.