Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg

Zuiderkruisstraat 74 1973 XM IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg - IJmuiden op 11 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik woon hier nu zeven maanden en ik woon hier met veel plezier. Ik kom niet uit IJmuiden, dus dat was wel even wennen. Ik heb er geen dag spijt van. De verpleging neemt de tijd voor me, het gaat niet van even snel, snel. Ze geven veel persoonlijke aandacht. Ik heb een grote slaapkamer, met een ruime badkamer. Dat was ook mijn wens, aangezien ik afhankelijk ben van mijn rollator. Er worden voldoende activiteiten georganiseerd, maar ik doe niet overal aan mee. Dat hoeft ook niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Moerberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.