Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg

Nieuweweg 1 2182 BP Hillegom
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 5 april 2017 Interview

De verpleging is goed; ik heb goede verzorgers en ze zijn deskundig. De accommodatie is heel goed; het is goed schoon en de voorzieningen zijn voldoende. De medewerkers luisteren soms goed, maar soms ook niet. De omgang met het personeel gaat wel; ze hebben wel aandacht voor mij. De kwaliteit van leven is prima; het sluit goed bij mij aan. De afspraken worden goed nagekomen en de medewerkers komen op tijd. Toch voel ik mij niet op mijn plaats tussen de medebewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.