Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg

Nieuweweg 1 2182 BP Hillegom
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 21 maart 2019 Interview

De verzorgenden zijn ontzettend zorgzaam. Ik vind dat ze mijn zus heel lief benaderen. Ze slaan bijvoorbeeld even een arm om haar heen. Ze spreken haar op een goede manier aan. Als er iets met mijn zus aan de hand is, ook al is het iets kleins, dan word ik direct gebeld. Als ik iets bij de verzorgenden meld, dan gaan ze daar prima mee om. Ze zijn al bijna een jaar bezig met het renoveren van het gebouw. Mijn zus krijgt binnenkort een nieuwe kamer, met een badkamer en toilet. Het ziet er nu nog vervallen uit. Mijn zus heeft er geen last van en ik ook niet. Ik vind het gewoon belangrijk dat de verzorgenden lief en aardig zijn en dat ze haar eten en drinken geven. De verzorgenden proberen haar te betrekken bij de activiteiten, maar mijn zus loopt vaak weg. Ik heb wel het idee dat ze nooit buiten komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.