Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg

Nieuweweg 1 2182 BP Hillegom
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 5 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het gaat goed met me, ik ben erg opgeknapt sinds ik hier woon. Ik word goed begeleid, er is altijd gelegenheid om met iemand te praten. Ik ben heel blij met de verpleging, ze zijn heel hartelijk en vrolijk en ze doen er alles aan het ons naar de zin te maken. Ze hebben een luisterend oor en afspraken worden goed nagekomen. Ook ben ik erg blij met mijn kamer, hij is ruim genoeg en ik ben ook graag in de huiskamer waar we gezellig samen tv kijken of een spelletje doen. Ik voel me hier lekker in mijn vel, het is hier prettig wonen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.