Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 14 maart 2019 interview

5.7

Het maken van een afspraak vind ik moeilijk en bovendien worden de afspraken slecht nagekomen. Als ik een mail stuur naar de evb-er, dan duurt het heel lang voordat ik een antwoord krijg. Deze communicatie vind ik stroef gaan. Er is wel veel aandacht voor mijn moeder en ik vind dat de medewerkers vriendelijk en lief zijn voor haar. Medisch gezien vind ik de verzorging slecht. Als ik vraag of er een tandarts kan komen, dan duurt dat lang. Als mijn moeder last heeft van haar benen, dan moet ik ook meerdere keren vragen voordat er een fysiotherapeut komt. De accommodatie is best oud en dat zie je. Er zitten veel vlekken op de vloer en gaten in de muur. Over zes maanden gaat mijn moeder wel over naar een gerenoveerd gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.