Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 14 maart 2019 interview

8.2

Het personeel gaat leuk met mijn broer om. Dat valt mij wel op. Mijn broer kan het ook goed met het personeel vinden. Het klikt gewoon en het personeel mag hem ook graag. Ze zijn in voor een geintje en mijn broer kan best wel met ze lachen. Het personeel gaat ook leuk met mij om als ik er ben. Ik heb een goede indruk van ze. Ik hoor elk jaar een gesprek te hebben, maar dat is niet het geval geweest. Dat heb ik ook aangegeven. Onlangs had ik een gesprek met ze en toen waren ze wel op tijd aanwezig. Mijn broer krijgt hier de juiste zorg. De verzorgende staan open voor vragen. Als ik een vraag heb, dan krijg ik antwoord en als ze het niet weten, dan vragen ze het voor mij na. De accommodatie is onlangs verbouwd. De huiskamer is heel mooi geworden. Die ziet er echt gezellig uit. Ze hebben leuke spullen neergezet. Het is sfeervol en het grenst aan de tuin. Mijn broer heeft nu een eigen badkamer en die is ook heel mooi, maar zijn eigen kamer is helaas hetzelfde gebleven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.