Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg

Nieuweweg 1 2182 BP Hillegom
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 5 april 2017 Interview

Het personeel luistert niet goed naar mij; ik weet niet waarom. Ik moet veel doorvragen zodat ze dan wel naar mij luisteren. De accommodatie is goed; er wordt goed schoongemaakt. Ik maak er wel een rommeltje van, maar dat ligt aan mijn beperking. De omgang met de medewerkers is soms goed en soms ook niet. Wat betreft het verplegend personeel: dat kan beter. Ze zijn wel allemaal deskundig. De afspraken worden niet altijd goed nagekomen en de tijdstippen kunnen ook beter. De kwaliteit van leven vind ik niet goed; het past niet bij mij. Ik heb wat problemen met al die regels. Ik voel mij hier niet thuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.