Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 14 maart 2019 interview

7.7

Ik ben tevreden over de aandacht die mijn moeder krijgt. De medewerkers maken een praatje met haar en ze wordt goed verzorgd. Er worden geregeld uitjes georganiseerd. Zo gaat ze naar het tuincentrum, de Keukenhof of naar het strand. Mijn moeder komt hier niks tekort. Ik heb een goede verstandhouding met de medewerkers. Als het nodig is, dan bellen of mailen ze mij. Mijn moeder heeft een eigen kamer, maar moet sanitair delen. Ze vindt dat niet echt prettig. Overdag verblijft ze op de gezamenlijke woonkamer en de medewerkers koken hier vers. Het gebouw is zwaar verouderd. Het is al jaren een noodgebouw. Vijf jaar geleden zouden ze gaan beginnen met verbouwen, maar dat is pas onlangs van start gegaan. Ik vind dat er niet meer normaal gefunctioneerd kan worden in dit gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.