Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 15 maart 2019 interview

8.2

Ik heb een vast aanspreekpunt waar ik wekelijks contact mee hebt. Zij zorgt er ook voor dat de afspraken nagekomen worden. Op de afdeling waar mijn moeder verblijft zijn de verzorgenden erg lief en zorgzaam. Ze doen alles wat in hun mogelijkheden ligt, ik heb echt alleen maar lof voor hen. De medewerkers behandelen mijn moeder met respect. Er is een zeer uitgebreid behandelplan dat precies aansluit op wat zij nodig heeft en aankan. Ik word goed op de hoogte gehouden via de mail en ik word overal bij betrokken. Als ik een vraag heb, dan kan ik altijd bij mijn vaste aanspreekpunt terecht, de communicatie tussen ons verloopt prima. Ik krijg altijd een terugkoppeling. Ik voel me bij een mdo gesprek altijd gehoord en als ik iets niet weet, dan krijg ik een goed advies. Ik vind het gewoon maatwerk. Mijn moeder verblijft op dit moment in het bijgebouw en dat is een beetje oubollig. Er wordt met de middelen die zij hebben geprobeerd er een thuis van te maken. Mijn moeder gaat binnenkort verhuizen naar het nieuwe gedeelte waar zij een prachtige kamer krijgt met uitzicht op het bos. Zij gaat graag naar de aangeboden activiteiten. Ik ben echt heel blij dat mijn moeder hier mag verblijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.