Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg

Nieuweweg 1 2182 BP Hillegom
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 20 maart 2019 Interview

Ik heb geen problemen met het verloop van de gemaakte afspraken. In de vakantie vind ik de zorg wat minder, dan heeft mijn zus bijvoorbeeld haar gebit niet in. Het vaste team zorgt heel goed voor mijn zus. Die zorgen dat mijn zus er altijd netjes uitziet. De medewerkers hebben aandacht voor mijn zus. Het wordt mijn zus zo comfortabel mogelijk gemaakt, want ze kan helemaal niets meer. Ik vind altijd wel bij iemand een luisterend oor, ik kan altijd bij iedereen terecht. Er wordt op het moment verbouwd en dat zorgt voor veel rommel. Het wordt echt mooi, mijn zus krijgt straks een mooie slaapkamer. Er wordt zelf gekookt en mijn zus krijgt haar eten gemalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.