Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg

Nieuweweg 1 2182 BP Hillegom
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 5 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik voelde me gelijk thuis hier. Er wordt veel aandacht aan ons besteed en er is veel te doen. Er is altijd iemand om mee te praten en als ik me niet lekker voel kan ik altijd bij de verpleging terecht voor een arm om me heen. De verzorging en begeleiding is erg goed, er wordt altijd gekeken of iets beter kan en we worden gestimuleerd om verder te gaan. Elke week ga ik leuke dingen doen met een vrijwilliger, ik ben blij dat mogelijk is. Er is in huis ook veel te doen, 2 keer per maand is er een muziekoptreden, dat is altijd heel gezellig en er zijn veel leuke activiteiten. We gaan ook 1 keer per maand zwemmen. Ik heb een mooie kamer waar ik mijn eigen spullen in kon zetten, ik vind het erg gezellig hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.