Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg

Nieuweweg 1 2182 BP Hillegom
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg - Hillegom op 17 november 2020 Geverifieerd

Mijn broer weigert alle zorg. Hij doet nog van alles zelf. Als ze hem roepen voor het eten dan weigert hij vaak. Alleen als er iets heel lekkers is dan eet hij wel. Het ligt echt niet aan de zorg, maar volledig aan mijn broer. Hij mag volgens de wet niet gedwongen worden om zich te laten verzorgen. De medewerkers hebben van alles geprobeerd, maar hij reageert daar niet op. Er zijn gesprekken met de arts, de psychiater en het verplegend personeel. Ik heb niets aan te merken op de zorg. Ze bieden hem echt van alles aan. Ik vind dat er goed naar mij geluisterd wordt. Mijn broer is in de omgang een heel moeilijk mens. Alles is in het gebouw aanwezig. Het lijkt eerder op een hotel dan op een tehuis. Ik vind de afdeling waar mijn broer woont heel geestdodend. Mijn broer heeft een prachtige grote kamer met een eigen badkamer. De kamer is ingericht met zijn eigen meubels.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Den Weeligenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.