Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Horstendaal en Saanensduin - Bennebroek op 14 maart 2019 interview

7.3

De zorg voor mijn moeder vind ik goed, omdat ze de wond bij mijn moeder heel goed verzorgen. Er is ook persoonlijke aandacht voor haar. Er zijn een paar vaste medewerkers en deze mensen kennen mijn moeder beter, waardoor er ook een beter contact is. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Ik ken de meeste al een lange tijd en ik vind ze heel vriendelijk en zorgzaam. Ze denken ook met mij mee in oplossingen. Toen mijn moeder scheef zat in de rolstoel, hebben ze daar een oplossing voor bedacht. Ze letten goed op hoe mijn moeder nog zo comfortabel mogelijk kan leven. De accommodatie vind ik niet prettig. Het is een groot en lang gebouw en het is er erg stil. Er is weinig te doen voor de mensen. Als je naar buiten wil, dan zakt de rolstoel weg in het schelpenzand. Er is geen restaurant en de bibliotheek is altijd dicht. Het enige voordeel is dat ik gratis koffie kan pakken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Horstendaal en Saanensduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.