Zorgbalans, Woonzorglocatie Horstendaal en Saanensduin

Rijksstraatweg 119-121 2121 AD Bennebroek
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Horstendaal en Saanensduin - Bennebroek op 18 november 2020 Geverifieerd

Het gebouw is er net twee jaar, en er is ook een tuin. Mijn schoonvader kan lekker naar buiten. Hij is tevreden over zijn kamer, alles past in zijn kamer. Het gebouw is vrij modern, alles is goed aangepast. Mijn schoonvader heeft een eigen badkamer, indien nodig is deze ook toegankelijk met een rolstoel. Er is een grote huiskamer en een grote balkon. Het is een grote familie, zoals ik het zie. Er heerst echt een huiselijke sfeer. Er wordt daar zelf gekookt voor de bewoners. De bewoners worden bij het koken betrokken als ze willen meehelpen. Er heerst een positieve, gezellige en huiselijke sfeer. Er is ook een app voor bewoners en familie. Via de app kan ik zien wat mijn schoonvader doet, en er worden ook foto's gestuurd. Mijn schoonvader doet mee met veel activiteiten zoals schilderen, tekenen, sjoelen en in de tuin werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Horstendaal en Saanensduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.