Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Horstendaal en Saanensduin - Bennebroek op 14 maart 2019 interview

9.2

Ik ben vol lof over deze instelling waar mijn vader verblijft. De zorg vind ik prima. Mijn vader wordt verzorgd door een vast team. Zij kennen hem heel goed. Ze weten wat hij op zijn brood wil, welke medicijnen hij gebruikt en tot hoe laat hij wil uitslapen. Ik ben daar altijd welkom en ik kan ook mee-eten als ik dat wil. De communicatie vind ik goed. Als er iets is, dan word ik netjes en tijdig gebeld. Er zijn korte lijnen. Ik heb een vast contactpersoon. De accommodatie vind ik prachtig. Het is helemaal nieuw en het staat midden in een bos. Het geeft mij een beetje een vakantiepark idee. Er is ook een prachtige binnentuin. Mijn vader heeft een grote eigen kamer en ook een eigen badkamer. De ramen zijn groot en tot op de grond. Dat is fijn voor rolstoelgebruikers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Horstendaal en Saanensduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.