Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 15 maart 2019 interview

7.7

Als er iets is, dan word ik op de hoogte gebracht. Mijn moeder is tevreden over de zorg die zij hier krijgt. Ze ziet er altijd keurig uit, haar kleding is schoon en haar haren zitten altijd netjes in de krul. De medewerkers gaan keurig en beschaafd met haar om, ze laten haar absoluut in haar waarde. De zorg sluit helemaal aan op haar wensen en behoeften. Er wordt goed naar me geluisterd, eens in de drie maanden is er een gesprek over het zorg-leefplan en dan word ik helemaal bijgepraat. Het is een vrij nieuw gebouw, lekker modern en met frisse kleurtjes. Mijn moeder heeft een grote ruime kamer met een eigen badkamer. Zij heeft het hier zeker naar haar zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.