Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 14 maart 2019 interview

7.8

De accommodatie vind ik heel prettig. Het gebouw ziet er mooi en verzorgd uit. Ook het restaurant is prachtig. Mijn vader heeft een mooie ruime kamer en het is erg schoon. Ik word overal van op de hoogte gehouden. De zorg voor mijn vader vind ik wel goed. Er gaan weleens dingen mis, maar dat is overal zo. De mensen die er zijn, doen altijd hun stinkende best. Ik merk wel dat er af en toe te weinig personeel rondloopt. Hierdoor moet mijn vader af en toe langer wachten tot er iemand bij hem komt om hem te helpen. Dat vind ik jammer. Verder worden alle gemaakte afspraken goed nagekomen. Als het weleens misloopt, dan komt het eigenlijk doordat er te weinig personeel rondloopt. Dat vind ik een hele grote zorg.

Bent u of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.