Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen

Lodewijk van Deyssellaan 254 1985 CV Driehuis
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 20 maart 2019 Interview

De afspraken verlopen op zich wel goed. Mijn moeder wordt weleens laat geholpen en dat geeft soms een bepaalde onrust bij haar merk ik. Mijn ouders krijgen persoonlijke aandacht tijdens de zorgmomenten. Ze maken dan een praatje of een grapje. Ook komen ze geregeld even langs om een kopje koffie, thee of een soepje te brengen. Mijn ouders doen mee met de activiteiten. Zo gaan ze naar gym, kienen, zang, voorlezen en soms een film. Mijn ouder eten op hun kamer en daar hebben ze zelf voor gekozen. Er is een grote zaal waar ik met mijn ouders koffie kan drinken. Ik begin de medewerkers steeds beter te leren kennen en dat vind ik leuk. Op het moment is er wel wat verloop van medewerkers. Mijn ouders vinden dat wel vervelend. Ze hebben een band opgebouwd met die medewerkers en dan gaan ze weg. De kamer van mijn ouders vind ik niet zo mooi. De deur van de badkamer is gebladerd. Ik vind dat daar wel een verfje overheen mag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.