Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 15 maart 2019 interview

7.7

De medewerkers vind ik heel betrokken en lief. Het is oorspronkelijk een verzorgingstehuis en ik vind het niet geschikt voor verpleeghuis. Ze proberen dat zo goed mogelijk aan te passen. Er is bij een verbouwing van twee kamers één kamer gemaakt. Mijn moeder heeft een prima kamer voor zichzelf. Ze heeft ook een eigen badkamer. Er moeten nu per afdeling huiskamers gemaakt worden en er moet een goede buitenruimte komen die afgesloten kan worden. De afspraken worden over het algemeen nagekomen. Ik vind het heel positief dat er nog steeds een eigen keuken is en dat er vers gekookt wordt. De kwaliteit van de maaltijden is volgens mij wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.