Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 12 maart 2019 interview

7.3

De zorg sluit niet altijd aan op wat ik belangrijk vind. Ik vind dat de verzorging voldoende is, maar de medewerkers hebben het druk. Het gebouw vind ik fris en schoon. Op de kamer van mijn broer is het minder schoon, maar dat komt omdat het er erg vol staat. Ik vind dat het belangrijk is dat mijn broer zich er gelukkig bij voelt. Mijn broer heeft ook een eigen badkamer. Er wordt geprobeerd om de bewoners in een gemeenschappelijke huiskamer te laten eten. Dat vindt mijn broer nu wel prettig. Hij heeft meer aanspraak en hij vindt dat wel prima. De medewerkers gaan heel verschillend met hem om. Over het algemeen doen ze dat wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.