Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 14 maart 2019 interview

8.2

De zorg voor mijn schoonmoeder vind ik heel goed. Ze heeft niet veel verpleging nodig. Ze heeft hulp nodig bij het aan- en uittrekken van steunkousen, bij het douchen en bij haar medicatie. Dat verloopt naar wens. De omgang met de medewerkers vind ik positief. Als ik bij haar ben, dan zie ik dat ze vriendelijk zijn. Mijn schoonmoeder is daar gelukkig. Er zijn activiteiten waar ze aan mee kan doen en daar word ik van op de hoogte gehouden. De kinderen komen regelmatig langs en het eten is erg goed. Dat vindt ze belangrijk en dat bepaalt haar kwaliteit van leven. De accommodatie is gelegen in een erg mooie omgeving. We kunnen zo met haar naar buiten gaan. Mijn schoonmoeder is heel tevreden met haar kamer. Er is geluisterd naar wat zij wilde. Ze heeft een mooi uitzicht en zij vindt het fijn om te kijken wie er in en uit het gebouw loopt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.