Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 18 maart 2019 interview

7.7

Er is een zorgplan gemaakt voor mijn moeder en naar mijn idee houdt iedereen zich daaraan. Mijn moeder wordt goed verzorgd en ik heb het idee dat alles zijn gangetje gaat. Ze laten mijn moeder lekker haar gang gaan. De medewerkers zijn vriendelijk en ze helpen mijn moeder goed. Ze hebben respect voor haar. Ik zou het wel fijn vinden als er een medewerker bij zou komen. Er wordt geprobeerd om leuke dingen met mijn moeder te doen. Er wordt passend gereageerd op mijn vragen en ik krijg ondersteuning waar nodig is. Mijn moeder heeft een mooie kamer met een grote, eigen badkamer. Er wordt in het huis gekookt, er wordt in de middag warm gegeten, maar mijn moeder houdt daar niet van dus zij krijgt haar warme eten in de avond. In de middag is er om vijf uur brood met soep. Ik denk dat mijn moeder het hier wel naar zin heeft. Er is ieder jaar een feestweek waar allemaal leuke activiteiten worden georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.