Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 12 maart 2019 interview

8.2

Er wordt heel goed op mijn schoonmoeder gelet en er wordt voor alles wat zij nodig heeft gezorgd. De medewerkers gaan naar mijn mening heel goed met haar om. Ze zijn heel optimistisch en vriendelijk. De zorg sluit aan op wat wij belangrijk vinden. Als er iets is dan kunnen we er naar vragen en er wordt rekening mee gehouden. Wij ervaren het als zeer positief wat ze voor mijn schoonmoeder, en ook voor ons, doen. Mijn schoonmoeder heeft een leuke kamer met een eigen badkamer. Ik vind de eigen badkamer wel belangrijk en ik denk dat zij dat zelf ook heel prettig vind. Het gebouw wordt erg goed onderhouden. Alle muren en het houtwerk zijn opgeknapt en geschilderd. Ook de buitenkant wordt heel goed bijgehouden. Mijn schoonmoeder eet in de grote zaal met alle andere bewoners. Ze gaat ook altijd koffiedrinken. Er worden veel activiteiten aangeboden en er worden ook uitvoeringen gegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.