Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 11 maart 2019 interview

7.7

Het belangrijkste punt is, dat de medewerkers heel vriendelijke zijn en dan met name naar mijn moeder toe. Ze zijn ook aardig tegen mij. De medewerkers komen regelmatig bij mijn moeder kijken. Mijn moeder is ziek geweest en hiervan nog herstellende. Ik word elke dag door de verpleeghuisarts gebeld. Ook bij calamiteiten word ik door de verpleging gebeld. Zo was ze laatst gevallen en dan bellen ze mij daarover op. Elke dag zijn er activiteiten. Zo is er gym, spelletjes of er komt iemand wat doen. Ik ben heel enthousiast over deze zorgverlener. De accommodatie is prima, maar ik vind er een ziekenhuissfeer hangen. Als ik de lift uitstap, dan staat daar altijd de vuile was en daardoor ruikt het erg onaangenaam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.