Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 11 maart 2019 interview

8.7

Ik ben heel tevreden over Huis ter Hagen. De sfeer is heel goed. Vanaf het begin af aan voelde het goed. Iedereen begroet elkaar en dat vind ik heel positief. Ik vind het een prettig klimaat. Ik vind dat mijn vader goed op de zorg reageert en dat de zorg goed op hem reageert. Mijn vader eet in de middag en avond gezamenlijk met de andere bewoners. Het eten is er prima. De persoonlijke aandacht krijgt hij, doordat de medewerker een muziekje aan zet, een praatje met hem maakt of de televisie aan zet. Ik vind het een prima accommodatie. Ze zijn het huis aan het opknappen. Mijn vader heeft een eigen kamer en daar voelt hij zich prettig. De medewerkers staan open voor alles. Ze denken mee en stellen ook gerust. Ze zijn altijd bereikbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.