Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen

Lodewijk van Deyssellaan 254 1985 CV Driehuis
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 20 maart 2019 Interview

Ik merk dat er soms te weinig tijd is voor zorg. Ook als er een medewerker ziek is, dan verloopt de zorg minder goed. Dat snap ik ook wel. De aandacht voor mijn vader is er wel. Ze luisteren naar hem, maken een praatje, ze groeten hem en als er iets is, dan proberen ze het op te lossen. Mijn vader doet mee met activiteiten. Zo gaat hij naar gym, yoga, tekenen of schilderen. Een enkele keer doet hij mee met een spelletje of kijkt hij een film. Er wordt hier veel georganiseerd. Mijn vader heeft het hier naar zijn zin. Ik geef de accommodatie een vijf omdat ik in de eerste plaats vind dat er te weinig parkeerplaatsen zijn. Ook zijn er te weinig liften. Ten tweede vind ik het hier te individueel, want de bewoners verblijven op hun eigen kamer. Er is een grote zaal waar ze samen kunnen komen, maar die is weer te groot en dat maakt het ongezellig vind ik. Ik zou graag willen zien dat ze in kleinere groepen samen kunnen komen. Dat ze bijvoorbeeld van één afdeling in één gezamenlijke woonkamer kunnen verblijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.