Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 12 maart 2019 interview

7.8

Mijn moeder heeft een prachtige grote kamer met een eigen douche en toilet. Het gebouw ligt prachtig. Ik vind het alleen jammer dat het terras buiten niet beschut is. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals muziek, spelletjes, films, presentaties en zingen. Mijn moeder vindt het leuk om onder de mensen te zijn. Er is een mooi restaurant op de eerste verdieping. Mijn moeder vindt het eten prima. Er zijn leuke zitjes beneden bij de ingang en daar staat een mooi aquarium. Ze zit daar graag. Ik vind het minder goed dat er veel wisseling van artsen is. Ik heb gemerkt dat hierdoor bepaalde afspraken niet tijdig doorgezet worden. Ik heb goed contact met de EVV-er. Dat vind ik prettig. Als ik de verzorgenden aan iets herinner, dan wordt er meteen actie ondernomen. Dat vind ik goed. Mijn moeder voelt zich prettig en veilig in het huis. Ik vind het fijn dat de verzorgenden met haar meeleven en haar gerust kunnen stellen. Ik vind dat mijn moeder goed verzorgd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.