Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 12 maart 2019 interview

Over deze instelling waar mijn man verblijft, ben ik heel positief. De medewerkers zijn schatten en ze doen veel voor de mensen qua activiteiten, zoals dansen, gymnastiek en yogales. Er komt ook regelmatig iemand optreden of ze organiseren een bingo. Eigenlijk is er iedere dag wel iets te doen. De medewerkers vind ik heel lief voor mijn man en ze hebben veel aandacht voor hem. Ze slaan regelmatig even een arm om hem heen of ze maken een praatje met hem. De communicatie vind ik goed, want ik kan altijd een vraag stellen en de medewerkers nemen ook de tijd voor mij. Recent is het gebouw opgeknapt en het ziet er mooi uit. Het appartement van mijn man is ruim en het heeft mooie grote ramen. Het is schoon en dat vind ik ook belangrijk. Op de afdeling wordt vers gekookt en dat vind ik een pre. Verder is rondom het gebouw veel groen te vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.