Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen - Driehuis op 15 maart 2019 interview

7.8

Van wat ik ervan mee krijg gaan de medewerkers respectvol met mijn moeder.om. De zorg sluit aan op wat mijn moeder nodig heeft, Ze doen erg hun best om haar bij de activiteiten te betrekken en ze wordt gestimuleerd om daaraan mee te doen. Ik kan altijd bij iedereen aankloppen als ik een vraag heb. De accommodatie vind ik erg mooi en verzorgd. Mijn moeder heeft een ruime kamer met grote ramen. Ze heeft een eigen keukenblokje en een eigen badkamer. Er wordt zelf vers gekookt en mijn moeder is erg tevreden over het eten. Mijn moeder zegt zelf altijd dat ze hier heel goed zit en daar is heel dankbaar voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Huis ter Hagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.